Deklaracja dostępności
Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP PUP Sosnowiec.
Data publikacji strony internetowej: 2019-10-01.
Data ostatniej istotnej aktualizacji: 2020-09-04.
Strona internetowa jest zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Oświadczenie sporządzono dnia: 2019-10-29
Deklarację sporządzono na podstawie badania przeprowadzonego przez podmiot zewnętrzny: Agencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C.
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.
W ramach strony dostępne jest również menu wspomagające dostępność cyfrową, uruchamiane w pierwszej kolejności pod klawiszem tabulacji (Tabulator) po odświeżeniu strony. Pozwala na szybkie przejście do następujących sekcji strony:
- Przejdź do głównego menu (Skrót klawiaturowy: ALT + 0)
- Przejdź do treści (Skrót klawiaturowy: ALT + 1)
- Przejdź do mapy strony (Skrót klawiaturowy: ALT + 2)
- Przejdź do wyszukiwarki (Skrót klawiaturowy: ALT + 3)
- Wersja kontrastowa (Skrót klawiaturowy: ALT + 4)
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Dostępność architektoniczna
Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. Dostępności
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Sosnowcu informuje, że Funkcję Koordynatora ds. Dostępności w tut. Urzędzie będzie pełniła Pani Beata Szydłowska - Kierownik Działu Organizacyjno-Administracyjnego.
Dodatkowo powołany został Zespół ds. dostępności jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu poniżej):
- Anna Woźnica - Rodek - Dział Obsługi Klienta
- Anna Smaga-Piwowar - Dział Organizacyjno-Administracyjny
- Aleksandra Biela - Stanowisko ds. wdrożeń i obsługi systemów informatycznych
- Agnieszka Szczęśniak - Stanowisko ds. wdrożeń i obsługi systemów informatycznych
- Daria Staszkiewicz - Stanowisko ds. Pracowniczych
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności jest realizacją obowiązku nałożonego Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności
1) wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Powiatowy Urząd Pracy
w Sosnowcu;
2) przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, zgodnie z minimalnymi wymaganiami określonymi w art. 6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami oraz współpraca w zakresie realizacji tych zadań zgodnie z wymogami określonymi w art. 6 pkt 2 i 3 ustawy;
3) monitorowanie działalności Urzędu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Dane kontaktowe:
Beata Szydłowska - Koordynator ds. Dostępności
Adres do korespondencji: 41-200 Sosnowiec ul. Rzeźnicza 12
Tel. 32 297-87-02
e-mail: bszydlowska@pup.sosnowiec.pl
Format | Data publikacji | Nazwa pliku (kliknij aby pobrać) | Rozmiar |
---|---|---|---|
2021-03-23 |
Raport o stanie zapewnienia dostępności na dzień 01.01.2021r.
zobacz: rejestr zmian pliku,
ilość pobrań: 257
|
105.58KB |
Rejestr zmian
- Podmiot udostępniający informację
- PUP Sosnowiec
- Pierwsza publikacja
- IntraCOM.pl Katowice 2019-09-24 13:40
- Aktualizacja publikacji
- Biela Aleksandra 2020-09-04 14:48
- Wytworzenie publikacji
- Agencja Interaktywna IntraCOM.pl S.C. 2020-09-04 14:48
- Zatwierdzenie
- Dyrektor PUP - mgr inż. Andrzej Madej 2020-09-04 14:48