BIP
Grafika BIP
Strona główna/Menu Podmiotowe/Dane PUP Sosnowiec/Rejestry, ewidencje, decyzje

Rejestry, ewidencje, decyzje

W Powiatowym Urzędzie Pracy w Sosnowcu prowadzonych jest szereg ewidencji i rejestrów niezbędnych do bieżącej pracy Urzędu tj:

  • Ewidencja bezrobotnych i poszukujących pracy,
  • Ewidencja ofert pracy,
  • Ewidencja pieczęci i pieczątek wraz ze zbiorem ich odcisków;
  • Ewidencja dokumentacji archiwum zakładowego;
  • Ewidencja zwolnień lekarskich i urlopów okolicznościowych;
  • Ewidencja delegacji służbowych;
  • Rejestr skarg i wniosków;
  • Rejestr decyzji;
  • Rejestr wydawanych skierowań;
  • Rejestr rozpatrywanych odwołań;
  • Rejestr wydawanych zaświadczeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej, Narodowego Funduszu Zdrowia, Zakładów
  • racy oraz innych instytucji;
  • Rejestr pracodawców;
  • Rejestr wypadków przy pracy i w drodze do pracy i z pracy;

Rejestry i ewidencje prowadzone są w różnych formach tj:

  • jako wykaz lub spis spraw wpiętych chronologicznie do teczki lub segregatora,
  • elektronicznie w postaci bazy danych.

Informacje zawarte w rejestrach i ewidencjach Urzędu mogą być udostępniane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019r., poz. 1781)

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację
PUP Sosnowiec
Pierwsza publikacja
IntraCOM.pl Katowice 2019-09-24 13:12
Aktualizacja publikacji
Smaga-Piwowar Anna 2019-10-29 14:32
Wytworzenie publikacji
Anna Smaga-Piwowar 2019-10-29 14:31
Zatwierdzenie
Anna Smaga-Piwowar 2019-10-29 14:31
Rejestr zmian podstrony
Drukuj
Liczba odwiedzin
24
do góry